wtorek, 1 sierpnia 2017

Street Style!

Hej kochani! Jeśli śledzicie mnie na snapie, to wiecie, że pokochałam asymetryczne spódniczki z falbankami. Jest to trend tego lata! Do niej założyłam kostium kąpielowy z wiązaniem na środku, który sprawdza się również jako body! Oczywiście każda blogerka musi mieć w szafie Vansy Old Skoole. Tego nie da się uniknąć haha :) 
W tym look'u skupiłam się mocno na biżuterii. Przepiękny choker, który moim zdaniem idealnie komponuje się z tym outfitem. A co myślicie o tych geometrycznych okularach? Jak dla mnie są nietypowe, ale dzięki temu mega ciekawe:) Bez złotych bransoletek oczywiście nie mogło się obyć. Tym razem od firmy FILIGREE. Są przepiękne, prawda?! 

Podobne ciekawe body znajdziecie TUTAJ

Fot. Karolina Chudyba 
inst: @karolinachudyba

Skirt - ROMWE
Swimsuit - VIPshop
Sneakers - VANS OLD SKOOL
Bracelets - FILIGREE
Choker - BUDDYKAY
Sunglasses - BUDDYKAY

5 komentarzy:

  1. Oglądam Cię codziennie na snapie i uwielbiam ♥ Bije od Ciebie taka pozytywna energia :)
    Zdjęcia oczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. każda twoja stylizacja jest po prostu idealna!:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń